Wednesday, November 27, 2013

Љубовни одлуки ;)


И ќе се преправам дека повеќе не се интересирам за тебе. Ќе глумам дека никогаш не сме се познавале, ќе ги проголтам сите солзи и навреди и ќе ја кренам гордо глава. Ќе се насмевнам онака како што ми кажа дека ја сакаш мојата насмевка секој пат кога ќе поминам покрај тебе,но таа насмевка секогаш ќе биде посветена за некој друг. Ќе го замрзнам срцево и ќе станам Челичната Лејди која демек никогаш немала срце. Ќе го засакам небото уште повеќе затоа што тоа ќе биде биде единствената поврзаност со тебе. Ќе ги оставам сите мои недоумици за светот и ќе се преправам дека ништо повеќе не ме интересира. Ќе зачекорам под дождот со црвен чадор надевајќи се дека ќе ме забележиш во купот од девојки што те опкружуваат,иако тоа никогаш нема да ти го признаам. Знам кога би дознал,би ми кажал дека вакво детско однесување ми е под нивото,но нема врска.Свесна сум и самата и посилно е тоа од мене. Сакам да зачекорам под небово без болка во срцево и без ништо да ме потсетува на тебе. Сакам да пишувам текстови кои на многумина ќе им бидат тешки да ги сфатат,но мислите повторно бегаат кон тебе.Само да ги затворам очите и таму сум. И некоја глупава насмевка ќе ми избега на лицето,иако сум тотална несвесна за тоа. За една секунда се менува целиот мој свет и ти си виновен за тоа. Но,нема врска. Ќе помине долго време и нема да проговориме. Мене нема да ми дозволи гордоста и срцето кое ќе верувам дека се скаменило,тебе тоа фраерско однесување и ставот дека си подобар од сите. По некое време ќе се сретнеме на чај и ќе насмееме на сите глупости што сме ги правиле. Некако рацете ќе се најдат една во друга и усните ќе го пронајдат својот пат.Ќе се чудиме како сме дошле до оваа точка и ќе се насмееме. Целото тоа време поминато во молчење и одбегнување ќе ни се стори како една обична шега. Нема да има врска,ќе ми се насмевнеш и заедно со вцрвенети образи ќе се тркаламе во снегот како мали дечиња. Ќе се смееме како никогаш претходно и ќе го гледаме небото.И тогаш ќе ти текне да ми кажеш што чувствуваш.Јас ќе ти возвратам и ќе се чувствуваме како на седмо небо. Но,подоцна ќе сфатиш дека го сакаш стариот живот назад,јас ќе почувствувам дека повеќе не сум истата девојка и дека си ми станал поважен од пишувањето.Ќе се оддалечиме онака од инает и од погрешните проценки.Набрзо ќе сфатиме дека не сме демек еден за друг и ќе се разделиме секој по свој пат.По некое време ќе сфатам дека постојано размислувам на тебе,ти ќе сфатиш дека ти недостасувам. Но,само ќе продолжиме да се среќаваме со вештачка насмевка и со тоа надмено однесување.Нема да имаме храброст да проговориме,иако и двајцата ќе бидеме свесни дека си недостасуваме.И денес и утре и задутре. Но,нема да има врска. Демек... Јас ќе те повредувам тебе со некои приказни за новиот дечко,ти ќе се фалиш колку девојки си успеал да свртиш.И демек ќе си честитаме иако нема да го мислиме тоа...
Па,сега одлучи дали сеуште сакаш нешто со мене.Или едноставно оди си од мене или прегргни ме цврсто како да сум ти се и не и дозволувај на гордоста да биде посилна од срцето.


No comments:

Post a Comment