Wednesday, November 20, 2013

...

-Пст,молчи! Остави ме ноќва да живеам со лагава дека ме сакаш. Не сакам да слушам празни зборови, ниту да те држам до мене кога знаеме и двајцата дека не го сакаш тоа. Не сакаш девојка покрај себе на која ќе и се врзеш подолго време, го видов тоа во твојот поглед кој постојано шеташе од една до друга девојка и во твоите демек љубезни гестови. Не си ти таков,не мораш да се преправаш само за мене, навикната сум луѓетода не се такви како што се преправаат. Ееее,колку предавства и лажни пријателства видело моево срце, навикнато е веќе. Не си ти за романтики и лаги, не си да се будиш покрај мене и денот да ти почне со насмевка затоа што ме гледаш. Соочи се како што се соочив и јас, ти си едноставно птица која сака да лета. Секогаш во друштво со некоја убава девојка, но секогаш сам. Не ти држам предавања, ниту те обвинувам тоа си ти, ова сум јас. Нема да лажам ги сакам старите црно-бели филмови, сакам да имам некој кој гордо ќе ме фати за рака и ќе ме престави пред светот како негова,сакам денот да ми почне со една насмевка и топол бакнеж,сакам да имам некому на кому ќе му правам појадок и со кого ќе уживам во светот. Но, нека биде вака. Утре ќе си заминам од твојот живот, ќе се знаеме само на здраво. Нема да ти пречи, иако сега можеби ти изгледа онака апсурдно и си се убедил дека ти значам повеќе од што си признаваш. Не,не говори, да не не се разделиме со солзи. Само ноќва сипи ми чаша вино,пушти ја твојата омилена музика да ечи од звучниците и тргни ги завесите од отворените прозорци во светот. Загасни го светлото и дозволи да се загубиме во месечевиот сјај и да потонеме во нашите желби. Заборави на утре и денес и сите денови. Само заспиј на моите гради без никакви каења и без помислата дека ова е крај. И да,молчи. Остави ветрот да ги избрише сите недоумици. Смеј се како секогаш и погледни ме онака шармантно како што само ти можеш и умееш. Не ме гледај вака збунето и со насолзени очи како да сме си значеле нешто. Ајде бе,направи нешто па нели требаше да бидеш фраерот?


No comments:

Post a Comment